Известие

Collapse
No announcement yet.

Окабеляване за теглич - '03 156 SW

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Окабеляване за теглич - '03 156 SW

    Здравейте, взех теглич за алфата, майстора го монтира, но не е специалист по окабеляването и то остана да го правя аз.
    Имам си модул с релета, букса и кабели, защото не е нов а е свален от друга алфа като моята. Вързването към стоповете/мигачите ми е горе долу ясно, защото колегата който го е свалял е кръцал парчета от оригиналната инсталация и цветовете съвпадат с моята, но трябва да прекарам захранване от акумулатора.

    Та първо: от къде най-лесно мога да прекарам кабела до акумулатора?как от акумулатора да влезе в купето и после от къде да мине до задницата?
    второ: колко ампера бушон да му сложа?

    Трето:
    Към левия стоп отиват три кабела, към десния само 2. Проблема е че третия(към левия стоп) не се разбира към какво е бил свързан - някакви идеи.
    Ето и малко снимки
    Attached Files
    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

  • #2
    ъп
    '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
    EGR off, cat off, remap, BMC inbox

    Comment


    • #3
      След като не получих много отговори, от къде да прекарам захранването, поне да споделя как реших "проблема".
      Понеже съм спортвагон и имам запалка в багажника, ползвах нейното захранване.
      Това го видях в английския форум, като имах притеснения дали инсталацията и ще е досатъчна да захрани светлните на ремаркето, но бушона за запалката е 20А, а бушона който се слега в оригиналната схема за захранването на ремаркето е 5А, така че не би трябвало да е проблем.
      Все пак сложих и един бушон 5А след запалката, за всеки случай.
      Връзките към инсталацията направих с едни "конектори за бърза връзка"


      Много удобно - без да запояваш, без да уголваш жици...натискаш с клешите и си готов.
      '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
      EGR off, cat off, remap, BMC inbox

      Comment


      • #4
        Ето и снимки
        Attached Files
        '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
        EGR off, cat off, remap, BMC inbox

        Comment


        • #5
          Имай едно на ум с предпазителя. Прекалено е слаб, ако през него минават всички светлини на ремаркето. Сложи 10А ти е абсолютния минимум, за да гарантираш всички светлини на ремаркето. За това сложи 15А вместо 5А.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #6
            С предпазител 5А съм теглил ремарке с 8бр. габаритни крушки, и никога не е имало проблем.
            Бих сложил 5А или 7.5А на габаритите.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #7
              За сега ще е така, ако изгори ще сложа по-голям. На лесно място съм го сложил, имам и резервен в колата, така че времете ще покаже.
              Само да вметна че задната и габаритите за мъгла не съм ги вързвал, че не ми се прекарваха кабели до 5-тата врата.
              '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
              EGR off, cat off, remap, BMC inbox

              Comment

              Working...
              X